top of page

בדקו אם אתם מוכנים לקריאות בקלפים בתשלום

אם אתם מבינים:

  • את משמעות מספרי הקלפים

  • את הסמלים בציורים

  • את ארבעת היסודות

אם אתם מיומנים ב:

  • לפחות 3 סוגי פריסות

  • קריאה בקלפים לעצמכם ולאחרים

  • יכולים לספר בביטחון את הסיפור בקלפים

אם יש לכם:

  • ניסיון וביטחון בקריאות לאחרים

  • משובים חיוביים מאנשים זרים שפתחתם להם בקלפים

  • גבולות מוגדרים ואתיקה מקצועית ברורה

  • תשוקה לעזור לאנשים

  • רצון אמתי לקחת את כישורי הקריאה בטארוט שלכם צעד אחד קדימה


האם אתם מספיק מוכנים כדי להתחיל לגבות תשלום עבור הקריאות שלכם
האם אתם מוכנים ?

אם יש לכם את הכישורים האלה זה אומר שאתם קוראים בקלפים שאפתניים, ואתם יכולים לקחת את כל הכישורים האלה המאפשרים לכם להשתמש באינטואיציה שלכם כדי לעזור לאנשים עם חששות ושאלות מאתגרות בחייהם, לתת להם תשובות והכוונה בדרך למימוש הרצונות שלהם ואפילו להתפרנס מזה!!!.


דמיינו שאתם עובדים מהבית או מכל מקום אחר, או משלבים קריאה בקלפים מקצועית עם עבודה נוספת.

זה לא יהיה נפלא?


היה לי קל באימונים וקשה בקרב


הייתי צריכה להתמודד עם המון קשיים כשרציתי להתחיל לקחת כסף על הקריאות שלי

אני עצמי קוראת בקלפים מקצועית ומשלבת זאת עם עבודה נוספת. אני יכולה לספר לכם שבכל תחום שעבדתי בו בעשרות שנים אחרונות תמיד חיפשתי לתת ביטוי לצורך הזה לעזור לאנשים. לא משנה במה עבדתי, אם זה בכובע השני שלי כמקדמת אתרים בגוגל, או כמנהלת פרסום ושיווק במרכז קהילתי שעבדתי בו שנים ארוכות, תמיד מצאתי את הדרך לתת לנשמה המטפלת שלי ביטוי, פשוט כי אחרת הייתי נובלת. כשהתחלתי לקרוא בקלפים כתחביב התמכרתי לתחושה העילאית של היכולת לעזור לאנשים, וזה היה מדהים במיוחד כשעשיתי את זה בחינם והרגשתי את הנתינה ללא תמורה. נהניתי להיות במקום של נתינה נקייה מאינטרס כלכלי כזה או אחר.

"עם האוכל בא התיאבון" ורציתי מהתחושה הזו יותר ויותר, אבל לא היה לי זמן (הייתי צריכה גם להתפרנס כמובן), ולאחר התלבטויות רבות והמון בקשות מאנשים שאקרא להם שוב ושוב תמורת כסף, החלטתי להפוך את הקריאה בקלפים למקצוע צדדי מניב.



במאמר הזה אני רוצה לתת לכם כמה טיפים שכדאי לכם לקחת בחשבון ולהיערך בהתאם אם אתם שוקלים לקחת את תחביב הקריאה בקלפים שלכם צעד קדימה ולהיהפך לקוראים מקצועיים. אלו טיפים חשובים שצברתי תוך כדי בניית הנישה המקצועית שלי, ואם הייתי ערה להם בתחילת דרכי הם לבטח היו חוסכים לי הרבה קשיים ועוגמת נפש.

זו רשימת הדברים שאתם צריכים לשלוט בהם כשאתם "יוצאים לאור" כקוראי קלפים מקצועיים. וודאו שכל הטיפים האלה נמצאים בסל הכלים שלכם.

בדקו:


האם אתם יודעים למשוך אליכם את הלקוחות שאתם חולמים עליהם?


כדי למשוך את הלקוחות הנכונים אליכם אתם צריכים לברר בינכם לבין עצמכם איזה סוג של קוראים בטארוט אתם.

איזה סוג קשר יש לכם עם הקלפים?

איזה קריאות אתם אוהבים לעשות?

האם אתם בעיקר אוהבים לעשות show ולהטוטים?

האם אתם אוהבים קריאות בנושאים מורכבים או בעיקר אוהבים את הקריאות המהירות והקצרות?

במה אתם מאמינים?. האם אתם מאמינים בגורל כתוב מראש או ברצון חופשי? אולי בשילוב של שניהם?

האם אתם רוצים להתמודד עם שאלות בריאות, חיים ומוות?

האם אתם מוכנים לבצע קריאות לאדם שלישי שלא נמצא ביעוץ וללא ידיעתו? (קריאות "רכילאיות"). אם לא, האם תסרבו גם לאמא שדואגת מאוד לביתה?

תגדירו לעצמכם את הקו האישי שלכם ותנו לו ביטוי בכל פוסט שאתם כותבים ובכל מייל שאתם מפיצים ואל תתפשרו מחשש לאבד לקוחות. לאט לאט תראו איך יגיעו אליכם הלקוחות המדויקים.


צרו גבולות ברורים בינכם ובין הלקוחות שלכם


בנו מסלול התקשרות ברור עם הלקוחות. הפגישה שלכם עם הלקוחות תתחלנה הרבה לפני שהם נכנסים בדלת אל היעוץ ביום ובשעה שקבעתם.

לדוגמא, אלה הם חלק מהגבולות שלי:

אני לא מעוניינת שיגיעו אליי לקוחות שכל מה שהם רוצים זה לדעת עתידות.

אני גם לא רוצה למשוך אליי לקוחות מהסוג שאומר "אני לא רוצה לומר כלום, אני רק רוצה לשמוע מה יש לך לומר". מבחינתי אלו בקשות לא מציאותיות.

אני לא מאפשרת הנחות כדי למנוע מצב של התעסקות לא נעימה בנושא כסף. הגדרתי את מחירי השירותים שלי לאחר השקעה רבה של מחשבה ואני עומדת מאחורי המחירים בצורה שלמה.


אלו רק חלק מהגבולות שהגדרתי וכל אחד מכם יתאים לעצמו את הגבולות שמתאימים לו. אל תחששו לקבוע לעצמכם גבולות, ואל תחששו לאבד לקוחות בתחילת הדרך. תשאלו את עצמכם לפני שתגדירו: "האם למדתי לקרוא בקלפים בשביל לגלות עתידות או בשביל ליהנות מהכוח העצום והאמיתי של חכמת הטארוט?" .

תהיו ברורים בשיווק וכך יגיעו אליכם לקוחות מדויקים.


הקדישו כמה דקות שיחה במעמד תיאום היעוץ על מנת לתאם ציפיות


כבר בשיחת ההכרות בטלפון אני נוהגת להקדיש חמש דקות לתאום ציפיות, דקות שיכולות לחסוך שעה של אי נעימות. בחמש דקות האלה אני מספרת ללקוח עליי ועל הגישה המקצועית שלי. אני מבהירה שאני לא מגלת עתידות, אני עוזרת להבין בעיות ולבנות דרך ליישם, נותנת רעיונות איך לפתור את הבעיה, מלווה את הלקוחות שלי אל עבר שינוי חיובי בחייהם.

גם אם הלקוח התקשר בשביל לשמוע עתידות או לקבל חוויה מ"מכשפה", מה לדעתכם אחרי השיחה הזו הוא יעדיף?. סתם לשמוע עתידות או ממש לקבל עזרה להשתחרר מבעיה בוערת?.


היו מוכנים להתמודדות מול לקוחות קשים ותרחישים לא נעימים


הטיפ הזה בא כהמשך טבעי לחלק הקודם. אחרי שהגדרתם איזה סוג קוראים בקלפים אתם ואת גבולות השירות והאתיקה המקצועית שלכם, אתם צריכים גם לדעת להתמודד עם לקוחות שלא תמיד יכבדו אותם. כשהתחלתי את דרכי כקוראת בקלפים מקצועית לא דמיינתי שאנשים עלולים להתנהג בצורה קיצונית כתגובה למעשה טוב שאני עושה עבורם (כך הרגשתי). אמנם לא נתקלתי בשנותיי הרבות כקוראת בקלפים בהרבה אירועים לא נעימים אבל גם המעטים שבהם היו יכולים להחסך עם מוכנות מתאימה. מעבר לכך תתקלו בלקוחות מטרידים, לקוחות נסערים, לקוחות סקפטים, לקוחות ששומעים מה שהם רוצים לשמוע ולא את מה שאמרתם, כאלה שלא מוכנים לשמוע שום תשובה אחרת מהתשובה שהם רוצים לשמוע, בודדים אפילו עלולים להפגין כעס במידה מלחיצה...

יגיעו אליכם לקוחות ששלמו כסף, זו כבר לא קריאה בהתנדבות..., והם ירצו לצאת מהיעוץ מרוצים בכל מחיר. אתם עלולים לגלות שלקוח מרשה לעצמו להתקשר אליכם בשעות שנוחות לו מעבר לזמן היעוץ ולבקש לשאול "רק שאלה אחת קטנה" ולהטריד את סדר היום שלכם. הגדרת גבולות ותיאום הציפיות בתחילת ההתקשרות חשובים מאוד ויש בהן לצמצם משמעותית את "התקלות" הללו.

אתם צריכים ללמוד את הדרך המתאימה לכם כדי להשאר רגועים ומרגיעים אם יש לכם לקוח חסר שקט מולכם או אפילו אל משוב שלילי על קריאה שבצעתם. שוב, זה לא יקרה הרבה שלקוחות יתפרצו עליכם, אבל גם בשביל הפעמים הבודדות כדאי להיות נושא כלים מתאימים.



וודאו שביצעתם 75-100 קריאות בקלפים על אנשים זרים


המעבר מקריאה לחברים ומשפחה לקריאה לאנשים זרים הוא משוכה גבוהה שעליכם לבצע הרבה לפני שאתם חושבים להפוך לקוראים בקלפים מקצועיים. אתם לא יכולים לדלג על השלב הזה גם אם הפגנתם עד כה כישורים גבוהים בקריאות לקרובים לכם. חפשו דרך להציע את שירותי הקריאה שלכם לאנשים זרים ללא תשלום, זה יעזור לכם לחדד את הכישורים שלכם בכל היבט.

  • תלמדו להקשיב טוב יותר

  • תשחיזו את השאלות שלכם

  • תכירו תגובות מגוונות של אנשים שאתם לא מכירים

  • תזהו בצורה טובה יותר מאיזה סוג קריאות אתם נהנים יותר ומאלה פחות

  • תרגישו באיזה פריסות אתם חזקים יותר

  • תפתחו את האינטואציה שלכם והחיבור האישי שלכם לקלפים

  • תעצימו את הביטחון שלכם בזמן הקריאות


אל תבצעו קריאות חינמיות ללא אישור


דאגו לקבל אישור לבצע את הקריאה שלכם עבור אנשים, ואל תתפתו לבצע קריאות מזדמנות ללא קבלת אישור.

ווידוי -

בתחילת דרכי נהגתי תקופה לתת מסרים לכבוד ימי הולדת לחברים בפייסבוק. המטרה היתה לחשוף את היכולות שלי וע"י כך לתת לאנשים "טעימה" מהכישורים שלי ולגרום להם לרצות לשמוע יותר (בתשלום כמובן). למה עשיתי זאת?, כי זו היתה הדרך שלי להתמודד עם הקושי לפרסם את עצמי כקוראת בקלפים בתשלום, עדיים לא הייתי שלמה והרגשתי כאמור שאני "מלכלכת" את הקירות שלי בכסף וחששתי מדיעות המקשרות בין קריאה בקלפים ושרלטנות ולא רציתי לתת לזה לגעת בי. כל זה במיוחד שכ"כ הרבה אנשים הכירו אותי כנותנת מסרים בחינם.

לרוב אנשים נהנו מהמסרים ולא היתה בעיה, אבל הספיקה לי פעם אחת בה כעסה עליי חברת פייסבוק והטיחה בי האשמה שאני חוצפנית ושחדרתי לה לפרטיות בשביל שיותר לא אעשה זאת.

מאותו היום שלחתי לכבוד יום ההולדת של חבר הפייסבוק הזמנה לקבל מסר באם הוא רוצה, ומי שהשיב בחיוב נענתי לו.


כוונו בקריאות שלכם ללקוחות חוזרים ולא ללקוחות חד פעמיים


אין יותר מספק מלעבור עם לקוח כברת דרך משמעותית. אני כבר לא מדברת על זה שלקוח חוזר זה מהווה משוב חיובי עבורכם לחיזוק הביטחון המקצועי שלכם. איך אני עושה את זה?

בסוף כל יעוץ אני אוהבת לתת ללקוח 2-3 משימות קטנות שהוא צריך לקבל על עצמו כדי לקדם את עצמו בבעיה שדברנו עליה במפגש, ואני שואלת אותו אם זה בסדר שאני אשאל לשלומו בהמשך. עוד לא נולד הלקוח שלא שמח על כך והשיב בחיוב. יומיים אחרי היעוץ אני נוהגת לשלוח ווטסאפ קצר, ובו אני שולחת כסיכום את המשימות שקיבל ומציינת שאהיה בקשר. שבועיים לאחר מכן אני שולחת ווטסאפ קצר בנוסח "מה שלומך?, איך אתה מתקדם עם המשימות? מה הצלחת לקדם?" או משהו בסגנון.

שמרו עם הלקוחות על קשר

  • זה ידרבן את הלקוח שלנו להתקדם

  • זו דרך לשמור איתו על קשר

  • זה יגרום לו לרצות לקדם את התהליך ולחזור ליעוץ נוסף

  • זו הדרך להפוך את הלקוחות שלכם ללקוחות קבועים.

אחד החששות של קוראים מתחילים זה שאם הם יעשו follow up ויצרו קשר עם הלקוח לאחר היעוץ (כמובן רק בווטסאפ) הוא יגרור אותם לשיחה ארוכה ולשאילת שאלות נוספות בתחומים נוספים. זוכרים שדברנו על גבולות? זה הרגע להפעיל אותן.

לסיום

אני שמחה ללמד אתכם את מה שאני למדתי בדרך קשה, ואני יודעת בוודאות שאם תיישמו את הטיפים שקבלתם ממני במאמר הזה תוכלו ללהתחיל את הצעדים הראשונים של "מתחביב למקצוע" ברגל ימין. אני מזמינה אתכם להירשם לניוזלטר שלי ולהמשיך לקבל מאמרים חדשים שיעזרו לכם ללמוד על סגנונות קריאה אפשריים, לברר מהן ההעדפות שלכם, על דרכי אינטראקציה עם לקוחות, כל קביעת גבולות, על דרכים לשמר לקוחות ועוד. בהזדמנות זו אני מזמינה אתכם למפגש מקוון בנושא: 7 צעדים לקריאה בקלפים בטוחה ומדויקת, בו אלמד אתכם את הצעדים בהם אני משתמשת בכל קריאה על מנת להבטיח שהאינטואיציה שלי במיטבה כל פעם מחדש. המפגש אינו כרוך בתשלום, אלא בהרשמה מוקדמת בלבד. לפניכם קדימון על מה אנחנו הולכים ללמוד המפגש המקוון יחד:




תמר קמר


פוסטים אחרונים

הצג הכול
screen.png
bottom of page